Verzendmethoden

DISCREET EN VEILIG VERPAKT

Onze producten worden verzonden in 'gewone' stevige enveloppen. Op de envelop staat letterlijk niets behalve jouw naam en adres. Zelfs onze bedrijfsnaam staat er niet op. Niemand zal ooit weten wat er in de envelop zit.

In de envelop vindt je een gesealde vacuum Mylar-foliezak. Mylar is een sterke ondoorzichtige folie, die we gebruiken om de producten in de seal uitstekend te beschermen tijdens transport. Het is ook een extra zekerheidje voor jou! Als de seal intact is, weet je zeker dat er tussen ons magazijn en jouw handen niemand met de producten heeft gerommeld.

Meer details? Stuur dan een e-mail naar
[email protected]


VERZENDOPTIES BINNEN NEDERLAND

Wij verzenden je bestelling vanuit ons magazijn in Nederland en verwachten binnen 1-2 werkdagen te leveren.

Verzendopties binnen Nederland Kosten Tracking - Verzekering
Gratis verzending per post | Orders > 50,00 € 0,00 Nee - Nee
Gratis verzending per pakketdienst | Orders > € 150,00 € 0,00 Ja - Ja
Levering per post | Orders < 50,00 € 4,99 Nee - Nee
Levering via DHL | Orders < € 150,00 € 14,99 Ja-Ja
Levering via POSTNLTRACKED | Orders <€ 150,00 € 22,99 Ja-Nee



VERZENDOPTIES INTERNATIONAAL

Houd er rekening mee dat je pakket bij internationale verzendingen per post lang onderweg kan zijn. Bij exotische bestemmingen kan het meer dan 30 werkdagen duren. Levering via andere verzendingsmethoden vergt 5 werkdagen.

Verzendopties binnen E.U. & Wereldwijd Kosten Tracking - Verzekering
Wereldwijde verzending per post | Orders < 50,00 € 4,99 Nee - Nee
Levering binnen de E.U. | Orders < 50,00 (via DHL) € 14,99 -  € 20,00 Ja - Ja
Levering buiten de E.U. | Orders < 50,00 (via Post.nl) € 22,99 Ja-Nee
Levering binnen de E.U. | Orders | > 150,00 € 0,00 Ja-Nee
Levering buiten de E.U. | Orders > € 200,00 € 0,00 Ja-Nee

 


VERZENDBELEID

1) Per post
Het is belangrijk om te weten dat wij geen controle meer over het poststuk hebben zodra dit onze deuren heeft verlaten. Post is een envelop, jouw adres en postzegels. Je pakket wordt onverzekerd verzonden. Als je pakketje na de aangewezen levertijd echter niet bij je is, laat het ons a.u.b. dan even weten. Dan kijken we samen naar een oplossing.

2) Via DHL
Verzendingen via DHL binnen de E.U. zijn verzekerd. Dus als er iets ongebruikelijks is aan je pakketje of het pakketje niet tijdig binnen is bij je, laat het ons dan weten. We openen direct een claim voor je. Om dit te kunnen doen moeten we DHL op de hoogte stellen van de inhoud van het pakket (we hebben jouw goedkeuring nodig om dit te doen). Zodra het proces in werking is gezet duurt het maximaal 2 weken. Ben jij of wij niet tevreden over de afwikkeling? Dan verzenden we een nieuw pakket naar een alternatief adres. Helaas is er geen verzekering beschikbaar buiten de EU.

3) Via Post NL getraceerd
Dit is een verzendoptie met tracering, maar zonder verzekering. Als je pakket na 35 werkdagen nog niet bij jou is (dit houdt PostNL aan), zullen we eenmalig(!) 50% van de bestelling op onze kosten opnieuw verzenden naar een alternatief adres. Je kunt ook kiezen voor 50% restitutie in winkelkrediet.

4) Retouren
Vanwege de aard van onze producten accepteren we geen retourzendingen. Alle bestellingen zijn definitief.


MEER RELEVANTE INFORMATIE

1) Alle bestellingen worden verzonden vanuit ons magazijn in Nederland.
2) Wij verzenden wereldwijd, met uitzondering
van het VK, de VS en Oostenrijk. Onder geen beding verzenden we naar deze landen. Vraag het ons niet.
3) Wij verzenden van maandag tot en met vrijdag.
4) Wij verzenden nog dezelfde dag als de bestelling en betaling zijn ontvangen voor 12.30 uur Midden-Europese tijd (CET).
5) RealChems is niet verantwoordelijk voor vertragingen als gevolg van douane- of postdiensten, wees aub geduldig!
6) We herzenden GEEN bestellingen die door de douane in beslag zijn genomen. Het is jouw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat onze producten legaal zijn in jouw land voordat je bestelt.


COVID-19 UPDATES

POSTNL heeft aangekondigd dat postdiensten naar een aantal landen zijn beperkt. Ze hebben gezegd dat er ook verschillende vertragingen zijn naar andere landen. We zullen elke dag blijven verzenden, maar helaas is soms wat extra geduld nodig als het gaat om het ontvangen van jouw pakket.

https://www.postnl.nl/klantenservice/actuele-vertragingen/buitenland/

DHL heeft het eveneens behoorlijk druk. Het kan gebeuren dat je pakketje 1-2 werkdagen later wordt afgeleverd dan eerder is aangegeven. Dit ligt buiten onze macht en we vragen dan ook graag om begrip hiervoor.


VRAGEN OF CONTACT?

Heb je een vraag die hier niet is beantwoord? Stuur een e-mail naar [email protected] en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Meld u aan en ontvang 15% KORTING op uw volgende bestelling

Are you at least 18?

Ja Nee

Become a member and receive €1 in store credit for every 10 reward points earned

Sluiten