Veelgestelde vragen

Van waar verzenden jullie?

Wij verzenden vanuit Nederland.

Naar welke landen verzenden jullie?

We verzenden veel van onze producten wereldwijd. Wij verzenden research chemicals wereldwijd, met uitzondering van het Verenigd Koninkrijk, de VS, Oostenrijk en Italiƫ. Zorg ervoor dat de producten die u kiest legaal zijn in uw land voordat u bestelt. We kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden, houden ons aan de wet.

Biedt u wereldwijde tracking aan?

Ja. Overal waar we naartoe verzenden, kunnen we een pakket volgen.

Welke verpakking gebruiken jullie?

We gebruiken gewone bubbel mailers als discrete verpakking zonder verwijzing naar research chemicals of Realchems op het etiket. Alles wordt als brief verzonden.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

BTC, BTG, LTC, DASH, ETH, Western Union, BNB (Binance) valuta’s, Monero en directe bankoverschrijving.

Waar vind ik het cryptoadres om altcoin-betalingen naartoe te sturen?

Het adres wordt aan u verstrekt bij het afrekenen, gebruik preev.com om de kosten in euro’s te berekenen. Gelieve het juiste bedrag direct na het plaatsen van uw bestelling te betalen, onderbetalingen worden in de wacht gezet. Stuur de transactie-ID (lange code) naar info@realchems.com wanneer je het geld hebt overgemaakt.

Biedt u gratis monsters aan?

Wij niet. Verzoeken via onze klantenservice worden genegeerd. Houd er echter rekening mee dat elke bestelling boven de ā‚¬ 75 een gratis geschenk krijgt om uit te kiezen bij het afrekenen.

Ik heb betaald en een betalingsbewijs verstuurd maar geen verzendbevestiging ontvangen?

Bankoverschrijvingen en Western Union-betalingen kunnen tot 5 werkdagen duren. Cryptobetalingen zijn direct, maar het kan een dag duren om ze te beheren. We zullen ons best doen om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Bij voorbaat dank voor uw geduld!

Wanneer komt mijn bestelling aan?

Dit is afhankelijk van de postdienst. Onze verzendpagina bevat diepgaande informatie over levertijden en andere nuttige informatie die u moet weten voordat u een bestelling bij ons plaatst.

Wat als mijn bestelling niet aankomt?

Als je hebt gekozen voor een bijgehouden en verzekerde verzendoptie, wordt je bestelling opnieuw verzonden als deze drie weken na verzending nog niet is aangekomen, tenzij deze door de douane in beslag is genomen. Uw bestelling wordt niet opnieuw verzonden als deze per luchtpost of POSTNLTRACK is verzonden. Deze diensten zijn op eigen risico.

Waar is de e-mail met de bevestiging van mijn bestelling/verzending?

Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, controleer dan je spambox. Als je het nog steeds niet hebt ontvangen, kan het zijn dat het niet wordt verzonden totdat je betaling is bevestigd.

Waar is mijn trackingnummer?

Uw trackingnummer wordt toegevoegd aan de e-mail van uw bestelling of verzending, dit kan in uw spammap terechtkomen. Trackers worden mogelijk pas de volgende ochtend bijgewerkt, afhankelijk van het aantal bestellingen.

Hoe volg ik mijn bestelling?

U kunt uw pakket online volgen met behulp van het trackingnummer dat u per e-mail hebt ontvangen.

Voor DHL: https://www.dhlparcel.nl/en/consumer/track-and-trace
Voor POSTNL: https://tracking.postnl.nl/track-and-trace/#/search

Heb je het antwoord dat je zoekt niet gevonden?

Neem direct contact met ons op! E-mail info@realchems.net of maak gebruik van onze LiveChat.

 

REWARD POINTS
  • Register Your Self and Earn
    10 Points
  • Place The Order and Earn Points Earn 1 Points on every 1.00 spent
  • Refer Link
    Share this link and get a reward on their purchase only
  • Earn on Someone Else Purchasing
    Reward is : 20 Point
  • image
    Apply Points on Cart Total

    Conversion Rule : 1.00 = 25 Point

REWARD POINTS REWARD POINTS
Scroll naar boven