producten  

Veelgestelde vragen

V: Van waaruit verzendt u?
A: Wij verzenden vanuit Nederland.

V: Naar welke landen verzendt u?
A: Wij verzenden wereldwijd, met uitzondering van het Verenigd Koninkrijk, Australië, Israël, Oostenrijk en India. Zorg ervoor dat het legaal is in uw land voordat u bestelt. We kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden, houdt u aan de wet.


V: Biedt u wereldwijd tracking aan?
A: Ja!


V: Is het waar dat u zonder extra kosten producten naar NL/BE tracked?
A: Ja, dit is zeker waar, we gebruiken POSTNL om pakketten te upgraden naar de tracked service.

V: Welke verpakking gebruikt u?
A: We gebruiken een eenvoudige, discrete verpakking, zonder verwijzing naar onderzoekchemicaliën of Realchems.

V: Welke betaalmethoden accepteert u?
A: BTC, LTC, ETH, B
CH, Western Union of bankoverschrijving binnen de EU.

V: Waar vind ik het BTC-adres om de betaling naartoe te sturen?
A: Voor elke bestelling wordt bij het afrekenen een uniek BTC-adres gegenereerd.
Als dit adres niet wordt weergegeven, is het waarschijnlijk dat u een scriptblokker gebruikt in uw internetbrowser.
Zorg ervoor dat u plug-ins zoals Ad Block en uBlock hebt uitgeschakeld omdat dit het BTC-adres dat wordt gegenereerd, zal voorkomen.
Bovendien zal de TOR-browser ook voorkomen dat de betalings-API wordt uitgevoerd.

V: Bieden jullie gratis monsters aan?
A: Nee. Verzoeken worden genegeerd.

V: Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
A: Uw bestelling wordt over het algemeen binnen 1 werkdag na ontvangst van de betaling verzonden.

V: Wanneer komt mijn bestelling aan?
A: Dit is afhankelijk van de service. Onze verzendpagina bevat meer informatie, maar voor grove richtlijnen gebruikt u de volgende schattingen:
Luchtpost - EU (2 - 14 werkdagen), VS/WW (7 - 28 werkdagen)
Tracked - EU (1 - 3 werkdagen) VS/ WW (2 - 5 dagen)
Dit zijn schattingen. Even geduld, we kunnen NIETS doen om de douane of verzending te versnellen indien eenmaal verzonden.

V: Wat als mijn bestelling niet aankomt?
A: Als u de optie voor het volgen van een pakket hebt gekozen, wordt uw bestelling opnieuw verzonden als deze drie weken na verzending nog niet is aangekomen, tenzij deze door de douane in beslag is genomen. Uw bestelling wordt niet opnieuw verzonden als deze werd verzonden per post. Luchtpost is op eigen risico.

V: Waar is mijn bevestigingsmail voor de bestelling/verzending?
A: Als u geen bevestigingsmail hebt ontvangen, controleer dan uw spam-box. Als u het nog steeds niet hebt ontvangen, is het mogelijk dat het bericht niet wordt verstuurd voordat uw betaling is bevestigd.

V: Waar is mijn trackingnummer?
A: Als u Tracked UPS/DHL hebt gekozen, ontvangt u het trackingnummer rechtstreeks van UPS/DHL. Als u dit niet binnen 48 uur ontvangt, e-mail ons dan.

V: Hoe track ik mijn bestelling?
A: U kunt uw pakket online volgen met behulp van het trackingnummer dat u via e-mail wordt verstrekt.


V: Mijn BTC-betaling is hoger dan coinbase/preev, waarom is dit?
A: Crypto-valuta's vereisen netwerkkosten die naar de 'mijnwerkers' gaan, wanneer u naar de prijs op een online beurs kijkt, houdt deze geen rekening met deze prijs. Onze prijs is inclusief de netwerkkosten en een vergoeding die door de betalingsprovider in rekening wordt gebracht. Als u niet het totale gevraagde bedrag betaalt, wordt uw geld gedurende 7 dagen vastgehouden en daarna wordt er een vergoeding verminderd met €10 terugbetaald voor het verspillen van onze tijd.


V: Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en ook niet van jullie binnen een paar uur gehoord, wat moet ik doen?
A: Geduld jonge padawan.