AIRMAIL: uninsured, therefore no reships are offered with this method.

Once the package has left our doors, we have no control over it. Airmail is just your address and stamps. However, if it’s not with you after the allotted amount of time, then please let us know by contacting us via e-mail or chat.

DPD/DHL: insured, eligible for a lost claim and reship.

If if there is something seemingly unusual about your tracking or it’s not with you within 10 working days then let us know, we will need to open a claim for you, to do this we need to inform DPD of the contents of the package (we need your approval to do this), once we have your approval, we then have 2 weeks to get this moving, if we can’t get it moving in this time then we will reship to an alternative address.

POSTNLTRACKED: uninsured, 50% reship/store credit

This is an uninsured shipping option however, if it is not with you after 35 working days, we will reship 50% to an alternative address (once), or we will give you 50% refund in store credit.

Veel Gestelde Vragen

Wij verzenden je bestelling vanuit ons magazijn in Nederland.

Wij verzenden wereldwijd, met uitzondering van de VS, Canada en Oostenrijk. Zorg ervoor dat de producten die je koopt legaal zijn in jouw land voordat je bestelt. Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor de mogelijke consequenties van het kopen van een substantie die lokaal verboden is. Volg altijd de wetgeving!

Jazeker. Overal waar we naartoe verzenden, kun jij je pakket doorlopend tracken.

Yes! Binnen Nederland rekenen wij geen extra kosten voor de upgrade. Selecteer de optie wel als je bestelt.

Wij verzenden je pakket in stevige enveloppe. Deze past dus in je brievenbus. De enveloppe ziet eruit als iedere andere envelop en bevat geen enkele verwijzing naar de inhoud of RealChems. In de enveloppe vind je een gesealde vaccuum getrokken grijze mylar-verpakking. Deze is 100% ondoorzichtig en biedt de garantie dat niemand in het proces van verzending aan je topkwaliteit producten heeft gezeten. In de gesealde mylar enveloppe vind je je producten, ieder in een los ziplock zakje.

Bitcoin (BTC), Litecoin (LTC), Ethereum (ETH), Western Union en een directe bankoverschrijving.

Dat is simpel. Het adres wordt bij het afrekenen aan je verstrekt. Betaal a.u.b. het juiste bedrag na het plaatsen van de bestelling. Je hebt een uur de tijd om de transactie af te ronden. Lukt het je niet om dit binnen een uur rond te krijgen, bijvoorbeeld omdat je even weg moest? Plaats dan simpelweg even een nieuwe bestelling. De reden dat je een uur de tijd hebt om te betalen is i.v.m. mogelijke koersfluctuaties. Stuur na de transfer je transactie-ID (lange code) naar [email protected] en klaar!

Nee. Wij negeren verzoeken om gratis samples. Weet echter wel dat elke bestelling boven de € 40,00 altijd een gratis sample van ons krijgt.

Bestellingen met bankbetalingen die vóór 12.30 uur zijn ontvangen, gaan er dezelfde dag nog uit. Bestellingen met bankbetalingen na 12:30 een dag later. Jouw bestelling wordt over het algemeen binnen 1 werkdag na ontvangst van de betaling verzonden.We attenderen er graag op dat het bij internationale betalingen via Western Union tot 5 werkdagen kan duren tot wij betaling hebben ontvangen en kunnen versturen. Cryptobetalingen zijn direct, maar het kan een dag duren voordat ze zijn verwerkt. Bedankt voor jouw geduld. 

Je mag er vanuit gaan dat wij je bestelling op voorraad hebben en direct verzenden na ontvangst van de order. Binnen Nederland leveren wij vrijwel altijd binnen 2 werkdagen. In het geval van internationale verzendingen kan de levertijd verschillen per land. Voor een indicatie kun je het beste even contact met ons opnemen.

Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, controleer dan de spambox. Nog steeds niets? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Via de chat op de website bijvoorbeeld of via het contactformulier.

Je trackingnummer wordt meegestuurd met je bestelling of een losse verzendings-e-mail. Deze e-mail kan in je spam-map terechtkomen. Trackers worden mogelijk pas de volgende ochtend bijgewerkt, afhankelijk van het aantal bestellingen.

Je kunt jouw pakket online volgen met behulp van het trackingnummer dat je via e-mail hebt ontvangen. Voor DHL: https://www.dhlparcel.nl/en/consumer/track-and-trace

https://www.internationalparceltracking.com/

Gelijk even contact met ons opnemen natuurlijk! Dan zoeken we direct voor je uit hoe dit komt. We alleen 100% tevreden klanten.

Neem direct contact met ons op! E-mail [email protected] of gebruik onze live chat.

Meld u aan en ontvang 15% KORTING op uw volgende bestelling

Are you at least 18?

Ja Nee

Become a member and receive €1 in store credit for every 10 reward points earned

Sluiten